У територіальному сервісному центрі МВС № 1843 в Коростені 23 жовтня начальник РСЦ МВС в Житомирській області Віктор Білецький провів особистий прийом громадян та перевірив якість обслуговування клієнтів.
Протягом прийому керівник регіонального сервісного центру МВС консультував клієнтів з приводу порядку отримання послуг та необхідного переліку документів, допомагав розібратися у проблемних питаннях, що виникали під час реєстрації транспортних засобів, а також інформував про переваги та можливості Електронного кабінету водія. Крім цього керівник оцінив якість обслуговування замовників послуг та загальний стан і комфорт приміщення територіального сервісного центру.
«Наразі в Житомирській області завершено оновлення сервісних центрів МВС. Це означає, що всі наші центри оформлені в єдиному візуальному стилі, оснащені сучасною інформаційною системою та електронною чергою. Завдяки технічним зручностям – сучасній інформаційній системі та електронній черзі – процес отримання послуг значно спростився. Крім цього, в сервісному центрі у Коростені є дитячий куточок і полиця для буккросингу, що робить перебування у центрі ще комфортнішим, – розповідає Віктор Білецький. – Варто відзначити, що на сайті Головного сервісного центру МВС можна знайти багато корисних онлайн-сервісів. Наприклад, замовити довідку про несудимість, ознайомитися з онлайн-інструкцією для громадян, які хочуть отримати водійське посвідчення вперше тощо. Ну а найпопулярнішими сервісами є можливість перевірити свідоцтво про реєстрацію авто та «Електронний кабінет водія», завдяки якому можна дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія, перевірити й оплатити адміністративні правопорушення, переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом та записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС», – підсумував очільник РСЦ МВС в Житомирській області.