
У четвер, 29 серпня у сервісному центрі МВС у Новограді-Волинському заступник начальника РСЦ МВС в Житомирській області Володимир Гриб провів особистий прийом громадян.
Під час зустрічі клієнти територіального сервісного центру № 1844 отримали особисті консультації з питань щодо заміни посвідчення водія, переліку документів для реєстрації транспортного засобу тощо. Зокрема, один із клієнтів розповів, що обслуговується у цьому ТСЦ уже вдруге, реєструючись в електронну чергу через Електронний кабінет водія. Автовласник відзначив, що дуже задоволений цим сервісом, адже це економить час і дає можливість отримати послуги зручно та швидко.
Особливу увагу під час спілкування керівник звертав на питання щодо якості обслуговування громадян адміністраторами сервісного центру.
«Для нас принципово, щоб люди були задоволені не лише якістю послуг, а й обслуговуванням та роботою адміністраторів. Тому під час кожного прийому ми задаємо клієнтам питання: «Які покращення ви хотіли б побачити? Чи є зауваження до роботи адміністраторів чи зручності приміщення центру?» Після кожної поїздки ми додатково опрацьовуємо звернення громадян, щоб переконатися, що не пропустили якусь проблему. Звісно, дуже в цьому питанні допомагають також анкети «таємних клієнтів». Глибоко переконаний, що зворотній зв’язок – це те, що допомагає робити сервіс по-справжньому якісним і людяним», – поділився заступник начальника РСЦ МВС в Житомирській області Володимир Гриб.
Наступний виїзний прийом громадян заплановано на вересень у територіальному сервісному центрі № 1845 у Радомишлі.