A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

На Житомирщині сервісні центри МВС перевірятимуть «таємні клієнти»


28 Лютого 2019

Сервісні центри МВС в Житомирській області долучилися до всеукраїнського проекту «Таємний клієнт», мета якого – отримати відгуки громадян і побачити роботу центрів «очима клієнтів».

Проект «Таємний клієнт» створений для оцінювання громадянами якості надання послуг. Завдяки сервісу громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій суб’єктивний відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування громадян.

«Стати нашим «таємним клієнтом» може будь-хто. Для цього потрібно звернутися в сервісний центр МВС, отримати реальну послугу і дати оцінку якості організації роботи та обслуговування, заповнивши онлайн-анкету», – розповідає начальник територіального сервісного центру МВС № 1841 Юрій Опанащук.

IMG_2602

Громадяни зможуть оцінити не лише роботу співробітників центру (адміністратора, екзаменатора, фахівця Експертної служби чи оператора кол-центру), а й зручність приміщення, зрозумілість навігації, інклюзивність. Також клієнти можуть висловити свої зауваження та побажання стосовно зрозумілості інформації, розміщеної в сервісному центрі, а також на офіційних Інтернет-сторінках та у соцмережах.

«Один із ключових пріоритетів реформи – це відкритість та прозорість, тому проект «Таємний клієнт» – це ще один крок до самовдосконалення. Спираючись на думки та зауваження клієнтів, ми прагнемо створювати максимально комфортні умови та удосконалювати стандарти надання державного сервісу», – ділиться начальник Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області Віктор Білецький.

IMG_2638

Пілотний проект стартував у Києві в жовтні 2018 року і одразу дав результат. Наприклад в одному зі столичних територіальних сервісних центрів МВС виявилася незрозумілою навігація, про що зазначили у своїх анкетах-відгуках одразу кілька «таємних клієнтів». Таким чином вказівники виправили і громадянам стало легко орієнтуватися в приміщенні центру.

IMG_2612

У Житомирській області громадяни зможуть оцінити роботу чотирьох сервісних центрів МВС у Житомирі, Бердичеві, Коростені та Новограді-Волинському.

«Ми переконані, що скарга – це можливість стати кращими. Тому кожен відгук, кожна анкета будуть аналізуватися та враховуватися в роботі», – підсумував Віктор Білецький.

Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.

Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/

Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.

eye-silent-client-print