Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:
- державного службовця категорії «Б» — завідувача сектору технічного контролю та перевезення небезпечних вантажів транспортними засобами регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області (1 посада).
Конкурс відбудеться 30 січня 2018 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 25 січня 2018 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 40-78-34.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
1. Копію паспорта громадянина України;
2. Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади, до якої додається резюме у довільній формі;
3. Письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4. Копію (копії) документа (документів) про освіту;
5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);
6. Заповнену особову картку встановленого зразка;
7. Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: http://portal.nads.gov.ua/view_doc.html?mode=all_companis_vm®ion_id=6372113117064745537#close