Регіональному сервісному центру МВС в Житомирській області 7 листопада 2016 року виповнився один рік з дня створення центру після реформування з колишніх МРЕВів. Головна мета переходу на новий формат функціонування – знищення корупційних схем.
9 грудня 2016 року у Регіональному сервісному центру МВС в Житомирській області відбулася прес-конференція за участю керівництва РСЦ та місцевих засобів масової інформації.
Опісля року продуктивної роботи в. о. директора Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області Євгеній Прохоренко поділився здобутками діяльності центру, своїми думками і поглядами на зміни.
Пріоритетом реформи стало спрощення адміністративних послуг та їх децентралізація, кваліфіковані кадри, дружній сервіс і клієнтоорієнтованість, а також впровадження сучасних технологій. Це дало змогу мінімізувати корупційні ризики та посередництво. А клієнт отримує необхідні послуги за простим та зрозумілим алгоритмом або користується допомогою компетентного консультанта.
За словами в.о. директора РСЦ МВС в Житомирській області Євгенія Прохоренка серед основних функцій та послуг сервісних центрів – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів. Крім цього, у сервісному центрі можна складати іспит для отримання права керування транспортними засобами.
Протягом 2016 року здійснено близько 36 тисяч реєстраційно-екзаменаційних операцій, видано понад 20 тисяч посвідчень водія.
Найчастішими порушеннями, що виявляються працівниками територіальних сервісних центрів спільно з експертною службою, є підробка номерів на кузовах, вварених кустарним способом, підробка свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, виявлення автомобілів-двійників та автомобілів, які перебувають у розшуку. Так, протягом поточного року в РСЦ МВС в Житомирській області виявлено 39 фактів зміни та підробки номерів агрегатів транспортних засобів.
Якісну роботу сервісних центрів забезпечують кваліфіковані та мотивовані працівники. З цією метою була розроблена система підготовки нових кадрів та запроваджена конкурсна система на заміщення вакантних посад у сервісних центрах.
Також для того, щоб мінімізувати корупцію та зробити діяльність РСЦ МВС в Житомирській області прозорішою, запроваджена можливість спостерігати за роботою територіального сервісного центру м. Житомира у режимі реального часу. Цей онлайн-сервіс працює на офіційному сайті РСЦ МВС в Житомирській області, а для перегляду необхідно лише здійснити вибір ТСЦ № 1841.
Невдовзі відбудуться зміни у площині екзаменаційної системи для отримання посвідчення водія: чітке розмежування теоретичних питань залежно від категорії, встановлення системи відеофіксації в навчальних машинах під час практичної перевірки знань. Новий підхід до складання іспитів – це пріоритет реформи для підвищення безпеки на дорогах.