A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:Начальника ТСЦ № 1841 (на правах відділу, м. Житомир) Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області.

  • Начальника ТСЦ № 1842 (на правах відділу, м. Бердичів) Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області;
  • Начальника ТСЦ № 1843 (на правах відділу, м. Коростень) Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області;
  • Начальника ТСЦ № 1844 (на правах відділу, м. Новоград-Волинський) Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області;
  • Начальника ТСЦ № 1845 (на правах відділу, м. Радомишль) Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області.

Конкурс відбудеться у період 11 – 12 липня 2016 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 06 липня 2016 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 41-93-26. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьоюабо четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копії документів про освіту.
  5. Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС).
  6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zhytomyrska-oblast.

Також проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:

  • завідувач сектору організації закупівель Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області;
  • спеціаліст сектору організації закупівель Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області;

Конкурс відбудеться у період 30 червня – 01 липня 2016 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 21 червня 2016 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 41-93-26. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьоюабо четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копії документів про освіту.
  5. Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС).
  6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zhitomirska-oblast.