Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:
- Заступника начальника відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області ( 1 посада).
- Завідувача сектору контролю за експлуатацією автотранспорту та господарської діяльності Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області (1 посада).
- Завідувача сектору інформаційної безпеки та довідкового забезпечення Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області (1 посада).
Конкурс відбудеться 26 травня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 18 травня 2016 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 41-93-26.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України.
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
- Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертоюстатті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
- Копії документів про освіту.
- Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (за умови, що оголошення буде оприлюднено після 01.05.2017);
- Заповнена особова картка встановленого зразка.
- Декларація особи (заповнюється в електронному варіанті), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zhytomyrska-oblast