A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:

  • Начальника територіального сервісного центру №1841 (на правах відділу, м. Житомир) РСЦ МВС в Житомирській області.
  • Провідного спеціаліста-адміністратора територіального сервісного центру №1842 ( на правах відділу, м. Бердичів) РСЦ МВС в Житомирській області.

Конкурс відбудеться у період  з 11-12 жовтня 2016 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 05 жовтня 2016 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 41-93-26. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копії документів про освіту.
  5. Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС).
  6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zhytomyrska-oblast