Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантної посади державної служби:
- Категорія «В»:
- спеціаліста сектору фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
1. Копію паспорта громадянина України;
2. Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади, до якої додається резюме у довільній формі;
3. Письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4. Копію (копії) документа (документів) про освіту;
5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);
6. Заповнену особову картку встановленого зразка;
7. Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Конкурс відбудеться 18 лютого 2019 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 13 лютого 2019 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 40-78-29, (0412) 40-78-31.
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://portal.nads.gov.ua/view_doc.html?mode=one_vacancy_view_vm&vac_id=6651902765699974966