Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:

  • Начальника відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області (1 посада).

Конкурс відбудеться 11 вересня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год. 04 вересня 2017 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 40-78-34. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертоюстатті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копії документів про освіту.
  5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
  6. Заповнена особова картка встановленого зразка.
  7. Декларація особи (заповнюється в електронному варіанті), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zhytomyrska-oblast