Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців:

  • Заступника начальника відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області ( 1 посада).
  • Завідувача сектору контролю за експлуатацією автотранспорту та господарської діяльності Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області (1 посада).
  • Завідувача сектору інформаційної безпеки та довідкового забезпечення Регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області (1 посада).

Конкурс відбудеться  26 травня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 18.00 год.     18 травня 2016 року за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 96. Довідки за телефоном (0412) 41-93-26. 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертоюстатті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копії документів про освіту.
  5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (за умови, що оголошення буде оприлюднено після 01.05.2017);
  6. Заповнена особова картка встановленого зразка.
  7. Декларація особи (заповнюється в електронному варіанті), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zhytomyrska-oblast