A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Керівництво сервісних центрів МВС та Житомирського НДЕКЦ МВС України спільно обговорили шляхи покращення якості обслуговування


07 Липня 2020

Під час наради керівного апарату РСЦ ГСЦ МВС в Житомирській області та Житомирського НДЕКЦ МВС України 7 липня обговорили показники роботи фахівців експертної служби в сервісних центрах, а також розглянули актуальні питання щодо покращення та оптимізації співпраці адміністраторів та експертів під час надання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів.

Зокрема, особливу увагу приділили проблемі, що призводить до затягування реєстраційних операцій, а саме – неузгодженість дій між інформаційними системами, адміністраторами та експертами. На жаль ще мають місце факти, коли за час, що відведений електронною чергою, клієнти не встигають повернутися з оглядового майданчика до адміністратора для завершення послуги. Таким чином порушується черговість обслуговування клієнтів, що призводить до невдоволення останніх. Причиною цього негативного явища може бути в недостатня інформованість відвідувачів та обмін інформацією між працівниками ТСЦ МВС та фахівцями експертної служби.

Також окремо підняли питання виконання санітарних та протиепідемічних норм фахівцями експертної служби та адміністраторами ТСЦ МВС під час обслуговування клієнтів, а саме – носіння захисних масок, дотримання соціальної дистанції, санітарна обробка приміщень тощо.

У підсумку наради керівники вкотре зійшлися на згоді і прагненні працювати за єдиними професійними й етичними стандартами, оскільки головною метою спільної роботи обох структур є якісне та своєчасне обслуговування клієнтів.

 

Аби дізнатися більше про роботу сервісних центрів МВС, заходьте на сайт та на офіційну сторінку Facebook. Отримати додаткову інформацію та консультацію можна в повідомленнях соціальної мережі Facebook або за