У цьому році сервісні центри МВС уже обслужили майже 80 тисяч клієнтів


27 Вересня 2019

IMG_3055

Протягом 9 місяців поточного року сервісні центри МВС в Житомирській області загалом обслужили майже 80 тисяч громадян, отримали 42 відгуки від «таємних клієнтів» і поповнили місцеві бюджети області близько на 9 млн грн.

Про це, а також про нововведення та переваги Електронного кабінету водія говорили 27 вересня на прес-конференції в Регіональному сервісному центрі МВС в Житомирській області.

«Протягом 9 місяців уже виконано понад 47 тисяч реєстраційних операцій, з них 22 тисячі – безпосередньо у Житомирі. Для порівняння, за аналогічний період у 2018 році було виконано 31 878 реєстраційних операцій. З січня до кінця вересня цього року в Житомирській області видали 18 232 посвідчення водія», – відзвітував заступник начальника РСЦ МВС в Житомирській області Володимир Гриб.

IMG_3046

Ще одна досить популярна послуга, яка з’явилася в сервісних центрах МВС у 2017 році – видача довідок про несудимість. За 2019 рік у Житомирській області їх уже видали майже 13 тисяч, що на 5 тисяч перевищує показники минулого року. «Варто відзначити, що отримання довідки про несудимість входить до переліку послуг, які громадянин може отримати онлайн», – зауважив Володимир Гриб.

Наразі в Житомирській області функціонують 5 територіальних сервісних центрів МВС нового зразка, які обслуговують громадян у Житомирі, Бердичеві, Коростені, Новограді-Волинському та Радомишлі. У віддалені райони регіону курсує мобільний сервісний центр МВС, який здійснив 62 виїзди і загалом надав 669 послуг.

Електронний кабінет водія

Наприкінці минулого року запрацював новий онлайн-сервіс, який надає всю актуальну інформацію про транспортні засоби, а також можливість скористатися деякими послугами сервісних центрів МВС – Електронний кабінет водія.

«Найпопулярніша послуга – запис в електронну чергу онлайн, що дає можливість користувачеві обрати зручний для нього ТСЦ МВС, дату та час. На сьогодні послугою попереднього запису скористалися понад 7,5 тисяч громадян. У середньому, 60 громадян на день реєструються в сервісні центри МВС в Житомирській області онлайн», – розповідає заступник начальника РСЦ МВС в Житомирській області.yak-stvoriti-kabinet-1024x848

Одне із нововведень цього року – можливість замовити через Електронний кабінет водія індивідуальний номерний знак онлайн без візиту до ТСЦ МВС.

«Ще зовсім нещодавно у процесі замовлення номерів автовласники були змушені щонайменше тричі звертатись до сервісного центру МВС: уперше – щоб перевірити, чи вільний конкретний номерний знак, вдруге – щоб замовити виготовлення та підписати макет ІНЗ, і втретє – щоб забрати готовий ІНЗ. Це вимагало значних витрат часу та коштів громадян», – пояснює Володимир Гриб. Як зазначив посадовець, відтепер замовити і оплатити номерний знак можна через Електронний кабінет водія, а забрати –у зручному відділенні «Нової пошти». Переведення послуги в онлайн-площину дозволить державі спростувати міфи, пов’язані з отриманням ІНЗ, зробить послугу більш популярною та знищить будь-які корупційні ризики.

INZ_Algoritm-Zamovl_03-01-01

«Таємний клієнт»

Проект «Таємний клієнт» створений для оцінювання громадянами якості надання послуг. Завдяки сервісу клієнти зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій суб’єктивний відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування.

ТК

У сервісних центрах МВС в Житомирській області проект стартував у лютому цього року і діє постійно. За цей час надійшло 42 анкети.

«Цей проект допомагає виявити та виправити ті недоліки, які для самих працівників сервісних центрів МВС непомітні, однак усунення котрих покращує сервіс», – пояснює Володимир Гриб.

IMG_3055

Наприклад, в одній із анкет клієнт звернув увагу на недостатню кількість місць для очікування у територіальному сервісному центрі № 1841 у Житомирі. Для усунення недоліку було здійснено закупку та розміщення додаткових стільців у залі центру.

«Кожна скарга – це можливість стати краще, адже наша мета – не лише надавати якісні послуги, а й створити дійсно комфортний державний сервіс», – підсумував заступник начальника РСЦ МВС в Житомирській області.

Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.